Fizetési és szállítási információk
A rendelés menete
-
Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
-
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
-
Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
-
Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra, majd a “tovább a pénztárhoz” gombra kattint a Felhasználó.
-
Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:
-
már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
-
új vásárlóként akar regisztrálni
-
esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni
-
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
-
Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a fizetési/szállítási módot, melynek típusai a következők:
Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.
Banki átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a az OTP Mobil Szolgáltató Kft. pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.
Paypal fizetés: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a biztonságos Paypal rendszeren keresztül.
Fizetés utánvétellel egy Ön által kiválasztott Pick Pack Ponton: Az átvételi helyen a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudja a Felhasználó kifizetni. A bankkártyás fizetési lehetőségról az adott átvételi ponton előre tájékozódnia kell. Csomagautomata, Postán maradó, PostaPont utánvétel díja: +300 Ft.
Házhozszállítás MPL futárszolgálattal
Pick Pack Pont-on történő személyes átvétel
Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)
Ingyenes kiszállítás Vigántpetend 30 km-es körzetében, a következő településeken:
Ábrahámhegy, Ajka, Ajka-Padragkút, Aszófő, Badacsony, Badacsonytomaj, Badacsonytördemic, Balatonakali, Balatoncsicsó, Balatonfüred, Balatonhenye, Balatonrendes, Balatonszepezd, Balatonszőlős, Balatonudvari, Bánd, Barnag, Devecser, Dörgicse, Gyulakeszi, Halimba, Hegyesd, Hegymagas, Herend, Hidegkút, Kapolcs, Káptalantóti, Kékkút, Kisapáti, Kolontár, Kővágóörs, Kövesgyűrpuszta, Köveskál, Lesencefalu, Lesenceistvánd, Lesencetomaj, Márkó, Mencshely, Mindszentkálla, Monostorapáti, Monoszló, Nagyvázsony, Nemesvámos, Nemesvita, Nyirád, Óbudavár,Öcs, Örvényes, Pécsely, Pusztamiske, Raposka, Révfülöp, Salföld, Sáska, Szentantalfa, Szentbékkálla, Szentgál, Szentjakabfa, Szőc, Tagyon, Taliándörögd, Tapolca, Tihany, Tótvázsony, Úrkút, Vászoly, Veszprém, Veszprémfajsz, Vigántpetend, Vöröstó, Zalahaláp, Zánka
-
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.
-
A szállítási költség A szállítási költség a megrendelt termékek súlya és a szállítási/fizetési mód függvényében változik. A 25 000 Ft feletti rendeléseket nem terheli szállítási költség.
- Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
-
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
-
Az adatok megadását követően a Felhasználó tudomásul veszi és a négyzet bepipálásával elfogadja a “Vásárlási feltételek”-et. A ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
-
Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
-
Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
-
Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
-
Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
-
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
-
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.
-
Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
-
Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
-
Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.
-
Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
-
A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
- a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
- a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
- Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.
Korlátozások
A Petendi Pálinkaház Kft. korhatáros termékeket, pálinkát árul. Ennek értelmében az online boltot kizárólag 18 év felettiek látogathatják. A felhasználó felelőssége, hogy a valóságnak megfelelő adatok szerepeljenek a profiljában. A 'Fülig Jimmy pálinka' facebook oldal beállításaiban szerepel a 18 éves korhatár, így a boltba is csak olyan facebook felhasználók léphetnek be, akik profiljuk alapján elmúltak 18 évesek.
A Petendi Pálinkaház Kft. a felelősségteljes pálinkafogyasztás elkötelezett híve.
Ízgarancia, és az elállás joga
-
Ha nem ízlik a pálinka, a vállakozás visszaadja az árát! Amennyiben a vásárolt pálinka nem nyerte el a fogyasztó tetszését, a vállalkozás a bontott palackot kérdezősködés nélkül, eredeti áron visszavásárolja. A részleteket a fogyasztónak a következő elérhetőségek egyikén kell egyeztetnie:
- Tel: 06707733455.
- Email: info@petendipalinka.hu
- Postacímünk: 8294 Vigántpetend, Hrsz 55/19
-
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
-
Az ízgarancia gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
-
Ezen kívül a Fogyasztó gyakorolhatja az elállás jogát is. A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a bontatlan megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
-
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
-
Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
-
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
-
Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
-
Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.